Przyczepa skorupowa Kröger MUP 20HP – maksymalna ładowność i najlepsza trwałość
W linii HP znajdziemy przyczepy z półokrągłą skrzynią ładunkową (halfpipe) oraz siłownik wywrotu umieszczonym z przodu. Eliminacja potrzeby stosowania ciężkich, wzmacniających profili dzięki zastosowaniu półokrągłej formy skrzyni pozwoliła na zwiększenie jej ładowności. Konstrukcja skrzyni opiera się na dwóch płatach blachy spawanych w centralnej części za pomocą precyzyjnej technologii laserowej. Gładkość wewnętrznej powierzchni skrzyni zapobiega przywieraniu ładunku, co ułatwia rozładunek. Taka budowa gwarantuje nie tylko uniknięcie deformacji spawalniczych, ale również zapewnia optymalną trwałość i wytrzymałość całej konstrukcji.
Zobacz Przyczepę skorupową Kröger MUP
20HP w akcji
z dużym zapasem mocy działa dokładnie w miejscu, w którym półokrągła skrzynia jest najbardziej wytrzymała i najmniej obciążona. Aby zwiększyć prędkość obniżania skrzyni, wywrotkę można na życzenie doposażyć w 2-obwodowy układ do szybkiego opuszczania;
Ślizgowe łożyska z wysokogatunkowymi tulejami z tworzywa sztucznego i skuteczne usztywnienie osi wywrotu gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa przy wywrocie do tyłu;
Stabilny zderzak w warunkach terenowych można podnieść i zamocować za pomocą sworzni wtykowych. Opcjonalnie zderzak może być składany hydraulicznie. Zderzak jest zgodny z międzynarodową homologacją typu UE (przepis UNECE 58-02). Oświetlenie znajduje się w osłoniętym miejscu obok skrzyni, gdzie nie jest narażone na uszkodzenie przez ładunek;
Zapewnia wystarczającą ilość miejsca i szybki dostęp do wszystkich przewodów zasilających;
Hydrauliczna klapa tylna sterowana jest za pomocą dwóch siłowników hydraulicznych podwójnego działania i otwiera się wysoko ponad punkt wysypu. Przy zamykaniu klapa jest dociskana do skrzyni przez dwa haki. Klapa jest wahadłowo zawieszona na siłownikach podnoszących. Dzięki temu przy wyładowywaniu np. piasku czy żwiru wystarczy zwolnić ją z haków, żeby uaktywniła się funkcja wahadłowa. Została ona także wyposażona w zawór bezpieczeństwa;
Głównymi belkami nośnymi ramy głównej są duże, odporne na działanie sił skręcających profile prostokątne;
Jako standard montowana jest mechaniczna stopa podporowa z szybkobiegiem.
Przyczepa skorupowa MUP 20HP – dostosuj ją do swoich wymagań
W ofercie Kröger dla przyczep skorupowych znajduje się obszerny wybór opcji dodatkowego wyposażenia podwozia. Wśród nich warto wyróżnić zaczepy montowane na elastycznych podkładach z możliwością regulacji wysokości, system zawieszenia hydraulicznego zwiększający bezpieczeństwo podróżowania, elektryczną regulację podpory tylnej osi dla lepszej stabilizacji systemu zawieszenia, jak również sterowaną oś i zaawansowane układy kierowania – zarówno hydromechaniczne, jak i elektrohydrauliczne.
Oferta producenta sięga jednak dalej. Przyczepy budowlane Kröger można dostosować do potrzeb poprzez dodanie systemu osi Boogie, modułu osi elastycznych, zaawansowanego podwozia Tridec, niezależnej hydrauliki z opcją zdalnego zarządzania, centralnego systemu smarowania, oświetlenia typu LED, licznika przejechanych kilometrów, taśmy odblaskowej poprawiającej widoczność pojazdu na drodze, systemu Kennfixx do łatwej identyfikacji złączy hydraulicznych oraz aluminiowej drabiny składanej. W ten sposób Kröger zapewnia kompleksowe rozwiązania wyposażenia dla swoich wywrotek.