Przyczepa skorupowa Kröger MUP 20SP – niezastąpiona i uniwersalna w zastosowaniu
Linia przyczep skorupowych SP charakteryzuje się skrzyniami o unikalnej konstrukcji, łączącej cechy skrzyni prostokątnej z płaskim dnem i półokrągłymi ścianami bocznymi. Ta innowacyjna kombinacja zapewnia korzyści obu typów skrzyni, umożliwiając nie tylko efektywny transport materiałów sypkich, ale również umożliwia przewożenie drobniejszych ładunków, takich jak towary na paletach czy mniejsze urządzenia. Wywrotka dzięki temu nie jest ograniczona wyłącznie do przewozu dużych ilości ładunku. Spawy trzyczęściowej konstrukcji skrzyni zostały strategicznie rozmieszczone, eliminując miejsca, które mogłyby utrudniać wyładunek. Profil ścian bocznych został zaprojektowany tak, aby minimalizować przemieszczanie się ładunków sypkich w trakcie transportu.
Jako siłownik wywrotu zastosowano silny siłownik podpodłogowy z dużym zapasem mocy. Siły podnoszenia są równomiernie przenoszone przez solidnie zaprojektowaną konstrukcję nośną skrzyni. Kąty przechyłu to 60° w wersji tandem i 59° w wersji tridem. Prędkość opuszczania po wyładunku jest wyższa niż w przypadku siłownika przedniego ze względu na ciężar samej skrzyni;
Ślizgowe łożyska z wysokogatunkowymi tulejami z tworzywa sztucznego i skuteczne usztywnienie osi wywrotu gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa przy wyładunku do tyłu;
Stabilne zabezpieczenie przeciwnajazdowe w warunkach terenowych można podnieść i zamocować za pomocą sworzni wtykowych. Jest to duża zaleta szczególnie podczas robót drogowych. Opcjonalnie zabezpieczenie przeciwnajazdowe może być składane hydraulicznie. Zabezpieczenie przeciwnajazdowe jest zgodne z międzynarodową homologacją typu UE (przepis UNECE 58-02). Oświetlenie znajduje się w chronionym miejscu obok skrzyni, gdzie nie jest narażone na uszkodzenie przez ładunek. Dodatkowo można je zabezpieczyć siatką ochronną;
Zapewnia wystarczającą ilość miejsca i szybki dostęp do wszystkich przewodów zasilających;
Hydrauliczna klapa tylna sterowana jest za pomocą dwóch siłowników hydraulicznych podwójnego działania i otwiera się wysoko ponad punkt wysypu. Przy zamykaniu klapa jest dociskana do skrzyni przez dwa haki. Została ona także wyposażona w zawór bezpieczeństwa. Siłowniki podnoszące są mocno wydłużone, aby umożliwić montaż nadstawek zwiększających ładowność;
Głównymi belkami nośnymi ramy głównej są grubościenne, odporne na działanie sił skręcających profile prostokątne;
Jako standard montowany jest mechaniczny podnośnik podporowy z szybkobiegiem.
Przyczepa skorupowa MUP 20 SP – wiele opcji dodatkowego wyposażenia
Kröger w swojej ofercie przyczep skorupowych prezentuje obszerny zakres akcesoriów dodatkowych do podwozia. Wśród nich znajdziemy takie elementy jak regulowane wysokościowo zaczepy na elastycznych podkładkach, rozwiązania do osłony przestrzeni załadunkowej, dodatkowe nadstawki burt, sterowaną oś, zaawansowane zawieszenie hydrauliczne, a także system kierowania – zarówno w wersji hydromechanicznej, jak i elektrohydraulicznej, oraz elektryczną podporę tylnej osi poprawiającą stabilność zawieszenia podczas rozładunku.
Przyczepy budowlane Kröger oferują również szereg innych udogodnień, takich jak osie Boogie, wahliwe zestawy osi, podwozie Tridec, autonomiczną hydraulikę z możliwością zdalnego sterowania, system centralnego smarowania, oświetlenie w technologii LED, licznik przejechanych kilometrów, zaczep holowniczy umieszczony z tyłu, błotniki wykonane z plastiku lub stali, system Kennfixx wspomagający identyfikację złączy hydraulicznych, a także składaną drabinę z aluminium. Tym samym, Kröger zapewnia kompleksowe wyposażenie swoich wywrotek, odpowiadając na szerokie spektrum potrzeb swoich klientów.