Wywrotka skorupowa Kröger MUP 30HP – maksymalna ładowność dzięki specjalnej konstrukcji
Seria HP jest wyposażona w półokrągłą skrzynię ładunkową (halfpipe) i przedni siłownik wywrotu. Dzięki zastosowaniu półokrągłej skrzyni wyeliminowana została konstrukcja z ciężkich profili wzmacniających. Dzięki temu uzyskano wzrost ładowności. Sama skrzynia jest zbudowana tylko z dwóch arkuszy blachy, które na środku są połączone metodą spawania laserowego. Ponieważ powierzchnia wewnętrzna jest niemal płaska, ładunek nie przywiera do niej. Dzięki tak zaprojektowanej konstrukcji unikamy odkształceń spawalniczych, i zachowujemy maksymalną wytrzymałość.
z dużym zapasem mocy działa dokładnie w miejscu, w którym półokrągła skrzynia jest najbardziej wytrzymała i najmniej obciążona. Aby zwiększyć prędkość obniżania skrzyni, wywrotkę można na życzenie doposażyć w 2-obwodowy układ do szybkiego opuszczania;
Ślizgowe łożyska z wysokogatunkowymi tulejami z tworzywa sztucznego i skuteczne usztywnienie osi wywrotu gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa przy wywrocie do tyłu;
Stabilny zderzak w warunkach terenowych można podnieść i zamocować za pomocą sworzni wtykowych. Opcjonalnie zderzak może być składany hydraulicznie. Zderzak jest zgodny z międzynarodową homologacją typu UE (przepis UNECE 58-02). Oświetlenie znajduje się w osłoniętym miejscu obok skrzyni, gdzie nie jest narażone na uszkodzenie przez ładunek;
Zapewnia wystarczającą ilość miejsca i szybki dostęp do wszystkich przewodów zasilających;
Hydrauliczna klapa tylna sterowana jest za pomocą dwóch siłowników hydraulicznych podwójnego działania i otwiera się wysoko ponad punkt wysypu. Przy zamykaniu klapa jest dociskana do skrzyni przez dwa haki. Klapa jest wahadłowo zawieszona na siłownikach podnoszących. Dzięki temu przy wyładowywaniu np. piasku czy żwiru wystarczy zwolnić ją z haków, żeby uaktywniła się funkcja wahadłowa. Została ona także wyposażona w zawór bezpieczeństwa;
Głównymi belkami nośnymi ramy głównej są duże, odporne na działanie sił skręcających profile prostokątne;
Jako standard montowana jest mechaniczna stopa podporowa z szybkobiegiem.
Przyczepa skorupowa MUP 30HP – dostosuj ją do swoich potrzeb
W ofercie dodatków do podwozia dla przyczep skorupowych, Kröger prezentuje rozległy asortyment opcji. Wśród nich znajdziemy między innymi zaczepy montowane na elastycznych podkładach z możliwością regulacji wysokości, zaawansowane zawieszenie hydrauliczne zwiększające bezpieczeństwo podróży, elektryczną podporę tylnej osi dla lepszej stabilności hydraulicznego układu zawieszenia, a także sterowaną oś oraz system kierowania – zarówno w wersji hydromechanicznej, jak i elektrohydraulicznej.
Ale to dopiero początek. Przyczepy budowlane Kröger można także personalizować przez przez dodanie zestawu osi Boogie, modułu osi wahadłowych, podwozia Tridec, autonomicznej hydrauliki z opcją zdalnego sterowania, systemu smarowania centralnego, oświetlenia w technologii LED, licznika przejechanych kilometrów, folii odblaskowej poprawiającej widoczność pojazdu, systemu Kennfixx dla łatwej identyfikacji złączy hydraulicznych oraz składanej drabiny wykonanej z aluminium. Kröger zatem skupia się na dostarczeniu szerokiego spektrum wyposażenia dodatkowego, by sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.